Tuesday, December 11, 2012

သမိုင္းသစ္ေတး

ကြ်န္ေတာ္သြားျပီ အေမ
လူသားအခြင့္အေ၇း နိဳင္ငံသားအခြင့္အေရး
အရင္ကတေရးေရးျမင္ခ့ဲတာ မီးခုိးေငြ့ေတြပါ အေမ
သံဃာေတြ ေသြးေျမက်ကုန္ျပီ တ့ဲ
အိပ္ေနတုန္း မီးေလာင္ဗုံးပစ္သြင္းလုိက္ျကတယ္ တ့ဲ ။

ကြ်န္ေတာ္သြားျပီ အေမ
လက္ထဲတုတ္ေတြဓားေတြမပါဘဲ ကြ်န္ေတာ္သြားျပီ
လမ္းမေေတြေပၚ ကြ်န္ေတာ္တို့၇ိွေနမွျဖစ္မယ္
အရင္လိုအူေန အ ေနလို့မရေတ့ာဘူး အေမ
သံဃာဆိုတာ ရတနာပါ အေမ။
သူတိ့ုကြာက်ကုန္တာ ကြ်န္ေတာ္တို့အေ၇ျပားေတြပါ
သူတိ့ုမျမင္ျကေတ့ာတာ ကြ်န္ေတာ္တို့မ်က္လုံးေတြပါ
သူတို့က်ိဳးေျကကုန္တာ ကြ်န္ေတာ္တို့ေျခလက္ေတြပါ ။
ကြ်န္ေတာ္သြားျပီ အေမ
မ်က္ရည္မက်လည္း ငိုေနရင္းန့ဲ ကြ်န္ေတာ္သြားျပီ
ေၾကးနီ ေက်ာက္စိမ္း ျပည္သူမေပးဘဲ သူတို့သိမ္းယူသြားျကျပီ
သစ္ပင္ေတြခုတ္ေ၇ာင္း ေတာေတာင္ေတြလီွးထုတ္ေနျကျပီ
အက်ိဳးတူပူးေပါင္းတာ တ့ဲအလိုမတူပါဘဲ
ကိုယ့္အသက္ကုိ ကုိယ့္ေရွ့မွာ နွဳတ္ယူသြားျကတယ္။

တစ္ေန့တစ္ေန့ ငိုေနေျကာက္ေနရတာ
တစ္ေန့တစ္ေန့ ေပ်ာ္ရွြင္စရာနည္းနည္းလာတာ
ဘဲြ့ရလည္း ပညာမတတ္ေတ့ာတာ
မပ်င္းလညး္ လုပ္စရာအလုပ္မရိွေတ့ာတာ
ဒီမွာ ပ်ံေနရင္း ေတာင္ပံခိ်ဳးခံလိုက္ရသလို
ဒီမွာ အနာေပၚဓားစိုက္ခံထားရသလို
ကုိယ့္ဒဏ္ရာကထြက္လာတ့ဲေသြး ေနာက္မ်ိဳးဆက္ကုိ ေပသြားခ့ဲရင္
ကြ်န္ေတာ္တို့ အျပစ္ပဲ အေမ ။

ခု ကိုယ့္ေျမကိုယ္စမ္း ကုိယ့္ခရမ္း ကုိယ္ပ်ိဳးမယ္
ကိုယ္သမိုင္းကုိယ္ေရး ကိုယ့္ေတး ကုိယ္ဆိုမယ္
ဘ၀ဆိုတာ ရယ္စရာမဟုတ္ေတ့ာဘူး အေမ
ခု ေသြးန့ဲေရးတ့ဲသမိုင္းကုိ ျပီးေအာင္ေရးဖုိ့
မုန္တိုင္းကကြက္ျကားမွာ ပန္းမ်ားပြင့္ဖို့
ျငိမ္းခ်မ္းေရးသစ္ပင္မွာ ငွက္တစ္ေသာင္းမကနားဖို့
ကမၻာသစ္ျပတင္းကုိ အနာခံဖြင့္
ရင္ဖြင့္ခြ်န္းဖြင့္၊ ပြင့္ေနတ့ဲေတးသြားန့ဲ
ကြ်န္ေတာ္သြားျပီ အေမ ။
ကုိယ့္အေလာင္း ကုိယ္ျပန္မရလည္း
ဂုဏ္ယူလိုက္ေပါ့ အေမ ။ ။

ေဆာင္းေ၀(နတ္ေမာက္)
၃.၁၁.၂၀၁၂

ရည္ညြွန္း ။ ။၂၉.၁၁.၂၀၁၂ ရက္ေန့ညတြင္
လက္ပန္ေတာင္းေတာင္စီမံကိန္းရပ္တန့္ေရးတြင္ အျကမ္းဖက္ျဖိဳခြင္းခံရေသာ
ရဟန္းသံဃာအရွႈင္ျမတ္မ်ားသို့ ဦးခုိက္လ်က္ ..........။

0 comments: