Monday, August 13, 2012

၈၈ မိ်ဳးဆက္ ျမိဳင္ျမိဳ႕နယ္မွာ လူထုစည္းေ၀းပြဲ က်င္းပ

၁၃ ရက္ ၾသဂုတ္လ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ 

ကုိမင္းကုိႏုိင္ ေခါင္းေဆာင္တဲ့ (၈၈) မ်ိဳးဆက္ ေက်ာင္းသားမ်ားအဖြဲ႕ဟာ မေန႔က ပခုကၠဴခရီးစဥ္မွာ ၂၀၀၇ ေရႊ၀ါေရာင္ သံဃာ့ ေတာ္လွန္ေရး စတင္ခ်ိန္က အေရးပါခဲ့တဲ့ အလယ္တုိက္ ဘုန္းေတာ္ၾကီးေက်ာင္းကုိ သြားေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီေနာက္ ျမိဳင္ျမိဳ႕နယ္မွာ လူထုစည္းေ၀းပြဲ က်င္းပခဲ့တယ္လုိ႔ ေက်ာင္းသား ေခါင္းေဆာင္ ကုိဂ်င္မီက ေျပာပါတယ္။

 "မနက္ေစာေစာပိုင္းမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ပခုကၠဴအလယ္တိုက္ ေခၚတာေပါ့ေနာ္။ အဲဒီေနရာက ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေရႊဝါေရာင္ ေတာ္လွန္ေရး အစမွာ အမ်ားၾကီး အေထာက္အကူ ျပဳခဲ့တဲ့ ေက်ာင္းတိုက္ေတြေပါ့ဗ်ာ။ အစည္းအေဝးေတြ ဘာေတြလုပ္ခဲ့တဲ့ ေက်ာင္းတိုက္၊ အဲဒီက ဆရာေတာ္ၾကီးဆီကို ကြ်န္ေတာ္တို႔သြားျပီး သဃၤန္းသြားကပ္တယ္ေလ။ အဲဒီကေန ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျမိဳင္ျမိဳ႕နယ္၊ ဆရာျမသန္းတင့္ရဲ႕ ျမိဳ႕ေပါ့ဗ်ာ။ ျမိဳင္ျမိဳ႕နယ္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ လူထု အစည္းအေဝးပြဲ လုပ္တယ္။ အဲဒီမွာ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ကိုမင္းကိုႏိုင္က လမ္းေၾကာင္းႏွစ္ေၾကာင္း ခြဲရတယ္။ ျမိဳင္ရဲ႕တစ္ဖက္မွာက သရက္မ ဆိုတဲ့ရြာက၊ ရြာရွစ္ရြာေလာက္ေရာက္ေတာ့ ကိုမင္းကိုႏိုင္က အဲဒီကိုေျပးရတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က ကံမကို ကြ်န္ေတာ္ကေျပးရတယ္။ ျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ပခုကၠဴမွာ ျပန္ဆံုတယ္"  

(၈၈) မ်ိဳးဆက္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ေတြ သြားေရာက္ခဲ့တဲ့ ပခုကၠဴနဲ႔ ျမိဳင္ျမိဳ႕ခရီးစဥ္မွာ အာဏာပုိင္ေတြဘက္ တစံုတရာ အတားအဆီး အေႏွာင့္အယွက္ မရွိဘူးလုိ႔ သိရပါတယ္။ ဒီအေတာအတြင္း ကုိျမေအး၊ ကုိေဌးၾကြယ္တုိ႔ ေခါင္းေဆာင္တဲ့ အဖြဲ႕ကေတာ့ ေကာ့ကရိတ္ျမိဳ႕နယ္ ေကအန္ယူ ထိန္းခ်ဳပ္နယ္ေျမမွာ က်င္းပခဲ့တဲ့ (၆၂) ႏွစ္ေျမာက္ အာဇာနည္ေန႔ အခမ္းအနားကုိ တက္ေရာက္ခဲ့ၾကတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။ သတင္း - RFA၊ ဓါတ္ပံု - အင္တာနက္

0 comments: