Monday, May 2, 2011

ဓာတ္ပံုေတာင္ မရိုက္လိုက္ရဘူး

ေမာင္လြမ္းဏီ

မနက္ ၆ နာရီ တန္းလ်ားက ထြက္လာစဥ္က မိုးက ရြာမလိုလို၊ အံု ့အံု ့မိႈင္းမိႈင္း။

ခု ၈ နာရီေက်ာ္ေက်ာ္ ရွိေသးတယ္၊ ပန္းပဲဖိုေပၚ တက္ရပ္ေနရသလို ပူလိုက္တဲ့ေန။

ဘိလပ္ေျမေဖ်ာ္စက္ကားေတြေပၚက တဂ်ဳံးဂ်ဳံး ထစ္ခ်ဳံး လည္ပတ္ေအာ္ျမည္ေနသံ ေတြေၾကာင့္ လုပ္ငန္းခြင္ႀကီးၾကပ္ေနတဲ့ အလုပ္ၾကပ္ေတြရဲ ့ ေအာ္သံ ေငါက္သံေတြကို မၾကားႏိုင္ေပမဲ့ အုတ္စီ အေခ်ာကိုင္ အေျခခံ ပန္းရံဆရာအဆင့္ရွိသူတိုင္း နားရည္၀ ေနပံုရတဲ့အတိုင္း ကိုယ့္အုတ္ရိုးအုတ္လႊာကိုပဲ သံလ်က္ႏွင့္ တဆစ္ခ်င္း တလႊာခ်င္း အုတ္ သားတက္ေနပံုက အထာမသိရင္ ဆရာနဲ ့ၿငိမယ္ဆိုတဲ့ သေဘာကို က်ဳပ္ အထာညက္ၿပီး သား။ အံခြရံုမက အံက်ဳိးေနေအာင္ ဒီပန္းရံေလာကထဲမွာ က်င္လည္လာခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေတြကို လက္ခ်ဳိးမေရတြက္ခ်င္ၾကသူေတြ ေပါမ်ားတဲ့ လုပ္ငန္းနယ္ပယ္အျဖစ္ က်ဳပ္ သေဘာပိုက္ ထားခဲ့တာၾကာၿပီ။

အလုပ္ဆိုဒ္ထဲမွာ က်ဳပ္ကို က်ဳပ္ဆရာ ေခၚသလိုပဲ အားလံုးက ေျမာင္းျမလို ့ေခၚ ၾကတယ္။ က်ဳပ္က ျမစ္၀ကြ်န္းေပၚ ေျမာင္းျမသား။ နံမည္ရင္းက ရန္မ်ဳိးေအာင္။ မဲေဆာက္ကို နားစြန္နားဖ်ား အၾကားနဲ ့စြန္ ့စားၿပီးလာခဲ့တာ။ စားပဲြထိုး၊ ပဲရိတ္၊ ေကာက္ ရိတ္၊ ေဆးသုတ္၊ ေျမာင္းေဖာ္၊ သစ္ပင္လွဲ၊ ေတာင္ယာ စတဲ့ အလုပ္မ်ဳိးစံု လုပ္ခဲ့ၿပီးမွ ဆရာ သမား ေက်းဇူးေၾကာင့္ ခုလို သံလ်က္ကိုင္ အုတ္ေခ်ာစီ အဆင့္ေရာက္လာခဲ့တာ။ နည္းတဲ့ ႏွစ္မွတ္လို ့။

ဒီအလုပ္က ပင္ပန္းဆင္းရဲတဲ့ အလုပ္ အမ်ဳိးအစား။ နဖူးကေခြ်း ေျခမေပၚ က်ရံုမက ဘ၀တခုလံုးေပၚ ၿပဳိက်သက္ဆင္းတဲ့့ အလုပ္ေလ။ အႏုပညာဆန္တဲ့ စိတ္ကူးစိတ္သန္း ေလးေတြလည္း ၀ါသနာပါရမယ္။ အလင္းအေမွာင္နဲ ့ အထားအသိုိုကိုလည္း အကဲခတ္ တတ္ရတယ္။ ကြန္ကရစ္လမ္းကေလး၊ ေရႏႈတ္ေျမာင္းေလးကအစ အိမ္တေဆာင္၊ တိုက္ တလံုးမက ဂုိေဒါင္တလ်ားကေန ၾကယ္ငါးပြင့္ေဟာ္တယ္ေတြအဆံုး ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းေတြထဲမွာ အေျခခံ အက်ဆံုးက ပန္းရံလုပ္ငန္းမဟုတ္လား။ ဗိသုကာ ပညာရွင္ ကြန္႔ျမဴးထားတဲ့ ေခတ္မီအေဆာက္အအံုေတြကို စနစ္တက် အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေပး ရတဲ့ ပန္းဆယ္ပြင့္ထဲက ပန္းတပြင့္လက္မွဳလုပ္ငန္းတမ်ဳိးလို ့ က်ဳပ္ဆရာက မၾကာ မၾကာ ခပ္ၾကြားၾကြားေျပာတတ္တယ္။

က်ဳပ္တို ့အဖဲြ ့ ပန္းရံကိုင္ေနၾကတဲ့ေနရာက ေျမက်င္းတူးလုပ္ငန္းၿပီးစီးလို ့ သံခ်ည္ သံေကြးနဲ ့ ပန္းရံလုပ္ငန္းေတြ စ လုပ္ကိုင္ေနၿပီျဖစ္တဲ့ ကုန္ေလွာင္ရံု ဂိုေဒါင္ႀကီးေတြ ေဆာက္လုပ္ေနတဲ့ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းခြင္ႀကီး။ ျမန္မာျပည္သား ေရြ ့ေျပာင္းအလုပ္ သမား အမ်ားစု လုပ္ကိုင္စားေသာက္ေနၾကတဲ့ ဆန္အိုး ထမင္းအိုး အလုပ္အကိုင္ႀကီးေတြ ေပါ့။ နင္လားဟဲ့ ေလာကဓံ၊ ဘာလဲဟဲ့ မဲေဆာက္၊ တေယာက္၀င္ တေယာက္ထြက္ ဆက္ ဆက္ထြက္ခြာလာ ဆိုတဲ့ သံသရာရထား။

မက်င္းတူး လုပ္ၾကတုန္းကလည္း ဒီလူ ဒီမ်က္ႏွာေတြခ်ည္း။ ခုလို အႀကီးစား ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းခြင္ေတြကပဲ အလုပ္ကို ဆင့္ပြား ဖန္တီးေပးႏိုင္တာေလ။ ေျမ က်င္းတူးလုပ္ငန္းက အေျခခံ အၾကမ္းထည္လုပ္ငန္းဆိုေပမဲ့ အုတ္သယ္၊ မဆလာသယ္ သဲက်ဳံးလုပ္ငန္းကလည္း ေခါင္းနဲ ့ပန္းလို ထူးမျခားနားသီခ်င္းလို ့ေျပာရမွာေပါ့။ ဒီအေျခခံ အဆင့္ကလည္း ပါးကြက္ၾကားနဲ ့သက္ထားေမ၊ ရြက္ထားေလ အုတ္တရိုးလို ့စာခ်ဳိးရတဲ့ ဘ၀ေတးသံေတြပါပဲ။ တထပ္တိုက္၊ ႏွစ္ထပ္တိုက္ေလာက္ ေဆာက္ရမဲ့ ပန္းရံအဖဲြ ့ေတြမွာ အနည္းဆံုး အုတ္စီ ကြန္ကရစ္ေခ်ာဆရာ ၅ ေယာက္နဲ ့ အကူလို ့ေခၚၾကတဲ့ အၾကမ္းသမား ၅ ေယာက္ လိုအပ္တယ္ေလ။ ႀကီးႀကပ္သူ ၂ ေယာက္ကလည္း အၾကမ္းအလုပ္သမ ၂ ဦး ေတာ့ လိုအပ္တာပဲ။ ဆိုေတာ့ကာ တိုက္တလံုးအတြက္ လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္ခ်ိန္ ၃ လ ၾကာျမင့္ႏိုင္တယ္ဆိုေတာ့ ဒါကို ထိုင္းလုပ္ငန္းရွင္ကံထရိုက္ေတြက ခ်ိန္ဆတြက္ခ်က္ၿပီး လုပ္ခကို ေပးေခ်တယ္ ေျပာရမွာပါပဲ။

မ်ားေသာအားျဖင့္ေတာ့ အုတ္စီ ကြန္ကရစ္ေခ်ာ အေျခခံဆရာအဆင့္သတ္မွတ္ သူ တဦးရဲ ့တေန ့လုပ္ခက ၁၇၀ ဘတ္။ အၾကမ္းထည္သမားေတြ ျဖစ္တဲ့ ေယာက်္ားေလး ျဖစ္ျဖစ္၊ မိန္းခေလးျဖစ္ျဖစ္ သူတို ့ေလးေတြကေတာ့ ၁၁၀ ၊ ၁၂၀ သာရၾကတာ။ က်ဳပ္ စ လုပ္တုန္းက ၉၀ နဲ ့စလုပ္ခဲ့ရတာ။ ပန္းရံလုပ္ငန္းနဲ ့ တဆက္တစပ္တည္း တည္မွီေနတဲ့ သံခ်ည္သံေကြးအလုပ္ကို ပန္းရံသမားတိုင္း တတ္ေျမာက္ကြ်မ္းက်င္ထားၾကရတယ္။ တိုက္ တလံုး ေဆာက္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ သံခ်ည္သံေကြး လုပ္ငန္းကို ပန္းရံဆရာအဖဲြ ့ေတြကပဲ ကံထရိုက္ ပုတ္ျပတ္လုပ္ၾကတာေပါ့။ တပိုင္တႏိုင္လုပ္ငန္းလို ့ ပန္းရံေလာကသားေတြက ခိုင္းႏွဳိင္းေျပာဆိုၾကတယ္။ အႀကီးစားလုပ္ငန္းႀကီးေတြမွာေတာ့ သံခ်ည္သံေကြးလုပ္ငန္းကို သီျခား ကံထရိုက္ပုတ္ျပတ္ေစ်း၊ ပုတ္ျပတ္ေၾကးနဲ ့ တင္ဒါ ေခၚယူ လုပ္ကိုင္ေစတာပါ။ က်ဳပ္ သံခ်ည္သံေကြး သင္ကာစကမ်ား သံေခ်ာင္းလံုးေတာင္ မျဖတ္ႏိုင္လို ့ ခန ခန ျဖတ္ၿပီးသား သံေခ်ာင္းေတြကို ထမ္းခဲ့ရတာအေမာ။

ပန္းရံလုပ္ငန္းရဲ ့ အစပ်ဳိး အလုပ္က ေျမက်င္းတူးၿပီးတဲ့ အခင္းအက်င္းကေန သံ ခ်ည္သံေကြး အထိုင္ခ်ျခင္းနဲ ့သံကူကြန္ကရစ္တိုင္ ေထာင္ျခင္းလုပ္ငန္းလို ့ က်ဳပ္ဆရာက သင္ေျပာ ေျပာျပခဲ့တယ္။ ၁၀ လက္မ x ၁ လက္မ အထူ သစ္ၾကမ္းျပားေတြ၊ ဒါမွမဟုတ္ ၈ လက္မ x ၁ လက္ မ အထူ သစ္ၾကမ္းေတြနဲ ့ေဘရိုက္တဲ့ လုပ္ငန္းအဆင့္ေပါ့။ ေဘရိုက္ ပံုသြင္းထားတဲ့ ဇလားေျမာင္းခြက္ေတြထဲကို ဘိလပ္ေျမအသားခ်ည္း ေလာင္းးထည့္၊ တညအိပ္ သိပ္ၿပီးမွ ေနာက္ရက္မွာ အုတ္စီအလႊာတက္ရေတာ။ ဒီပန္းရံလုပ္ငန္းအဆင့္နဲ ့ တၿပဳိင္နက္တည္း ေဆာင္ရြက္ၾကတဲ့ လုပ္ငန္းကေတာ့ အမိုး ျပားအတြက္ ဒိုင္းျမားသံဂေဟ ေဆာ္လုပ္ငန္းပါ။ အမိုးထက္ေပၚက မီးပြားေတြ တဖြားဖြားနဲ ့ သံဂေဟ ေဆာ္ေနသံေတြနဲ ့ ေအာက္က အုတ္နံရံေတြ တလႊာခ်င္းတက္ေနတဲ့ အလုပ္ခြင္က နား၀င္ပီယံအသံေတြဟာ စည္းနဲ ့၀ါးအလား ဒိုေရမီဖာ လို ့ေျပာႏိုင္တာေပါ့။

အိုး ျပႆနာက ရွိမွရွိ၊ ျဖစ္မွျဖစ္။ ကြမ္းတယာနဲ ့လည္း ျဖစ္တယ္။ အုတ္တခဲ ေၾကာင့္လည္း ျဖစ္တယ္။ ထမင္းတလုပ္ ဒါမွမဟုတ္ ေရတမွဳတ္အတြက္နဲ ့လည္း ျဖစ္ တယ္။ တခါကဆို ေနပူလြန္းလို ့ အုတ္ပံုေပၚက ဦးထုပ္တလံုးကို တေယာက္က အလြယ္ ေကာက္ေစာင္းတယ္။ ဦးထုပ္ပိုင္ရွင္က ဘာမေျပာ ညာမေျပာ အုတ္ခဲနဲ ့ေခါင္းကို ထုပစ္ လိုက္တယ္။ ညေန အလုပ္သိမ္းခ်ိန္ တန္းလ်ားထိပ္က အရက္ဆိုင္မွာလည္း ေန ့လည္ေန ့ ခင္းက စကားအက်အနနဲ ့ ကြဳိင္ဆက္တက္ၾကတယ္။ ဘာမွမထူးဆန္းဘူး။ ျမန္မာျပည္ သားအက်င့္ကြလို ့ေတာင္ ဆရာလုပ္သူက မွတ္ခ်က္ခ်တဲ့အထိ။ ရွက္စရာလား သိကၡာက် စရာလား ဘာမွကို မစဥ္းစားတာ။ လူေတြပဲေလ။ ေလာဘ၊ ေမာဟ၊ ေသာက နဲ ့ ေဒါသ ေတြ ရွိၾကမွာေပါ့။ စား၀တ္ေနေရး ဆင္းရဲ ၾကပ္တည္းမွဳက တြန္းေပးသလို ျဖစ္ေနတာ ေပါ့ဗ်ာ။

ပန္းရံလုပ္ငန္းရဲ ့ ႀကီးမားတဲ့ျပႆနာကေတာ့ အထက္ေအာက္ျပႆနာပဲ။ လူ ေဟာင္းက လူသစ္ကို အႏိုင္က်င့္သလို၊ ပညာသည္ခ်င္းတူတူ လူရင့္က လူႏုကို ဗိုလ္က်တာပဲ။ ထိုင္းကံထရိုက္ သေဘာေခြ ့တဲ့လူက ျမန္မာအခ်င္းခ်င္းျဖစ္ပါေစ၊ တဆိုဒ္ထဲ သံလ်က္ ၂ လက္ မရွိရဆိုတဲ့ ထံုးဓေလ့က မုန္းေမ့ပါဘူးလို ့ပဲ ေျပာရေလမလားေပါ့။ ဒီလုပ္ငန္းနယ္ပယ္ခြင္မွာက ပညာခ်င္း၊ လုပ္သက္ခ်င္း၊ ေဒသစဲြခ်င္း၊ အုပ္စုခ်င္း၊ ပန္းရံ မေလးနဲ ့ အၾကည္စိုက္္ျခင္း၊ ထိုင္းကံထရိုက္ရဲ ့ ခ်ီးေျမွာက္ျခင္း စတဲ့ ႀကဳိး၀ိုင္အတြင္းအျပင္ ပဲြေတြ၊ ေလးေတာ္တင္ခန္းေတြက မ်ားေျမာင္လွတာနဲ ့အညီ စီးခ်င္းထိုးပဲြေတြကလည္း ရိုးတယ္ကိုမရွိဘူး။ ဒီပဲြကဲြေပမဲ့ ေနာက္ပြဲမွာလည္း လက္တဲြေနၾကရတာ က်ဳပ္္တို ့ ပန္းရံ ေလာကမွာ မ်က္ႏွာေျပာင္တိုက္ၾကရတာပဲလို ့ေျပာရင္ရတာေပါ့ ကိုယ့္ဆရာ။

ေနအုန္း။ ရြာနားးျမက္ ရြာႏြားမစားဆိုတဲ့ စကားပံုကို က်ဳပ္က ႀကဳိက္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ထင္တာပဲ ကိုယ္နဲ ့ တူတူလုပ္တဲ့ ေကာင္မေလးေတြကို စိတ္ကိုမ၀င္စားဘူး။ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္လည္းျဖစ္၊ ဘ၀တူခ်င္းေတြလည္းျဖစ္၊ ေမာင္ႏွမေတြလိုလည္း ျဖစ္ေနၾက တာကိုး။ ေရလာေျမာင္းေပးလုပ္တဲ့ ေကာင္မေလးေတြလည္း ရွိေတာ့ရွိပါတယ္။ ညားၾကတဲ့ အတဲြေတြလည္း ရွိတယ္။ က်ဳပ္ ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြ မျပည့္မခ်င္း မိန္းမမယူေသးဘူးလိို ့ ေအာက္ေမ့တာပဲ။ ဘယ့္ႏွယ္ဗ်ာ၊ မရွိဘယ္ေနမလဲ။ ႀကဳိက္တဲ့ေကာင္မေလးရွိတယ္။ သူက က်ဳပ္တို ့ေနတဲ့ တန္းလ်ားနားမွာ ကြမ္းယာေရာင္းတယ္။ သူ ့အေဖက က်ဳပ္တို ့လို ပန္းရံ ဆရာပဲ။ အေမ မရွိဘူး။ က်ဳပ္ စာ ၃ ေစာင္ ေပးၿပီးမွ သူက ေခါင္းၿငိမ့္တာ။ သူ ့အေဖႀကီးက ရိပ္မိတာေပါ့။ ဘာမွေတာ့ က်ဳပ္ကို မေျပာဘူး။ မသိဟန္ေဆာင္တယ္။ ခပ္ရုိးရိုး လူႀကီးပါ။ က်ဳပ္ အႀကီးမားဆံုး ရည္ရြယ္ခ်က္က ဘန္ေကာက္ ဒါမွမဟုတ္ မဟာခ်ဳိင္လို အရပ္မွာ သြားၿပီး အလုပ္လုပ္ခ်င္တယ္။ ဘန္ေကာက္က မိုးေမွ်ာ္တိုက္ေတြ ေဆာက္တဲ့ အလုပ္မ်ဳိးမွာ လုပ္ခ်င္တယ္။ အသားက်ရင္ ေကာင္မေလးကို ျပန္ေခၚတင္မယ္။ စိတ္ကူးတာ ၅ ႏွစ္ေတာင္ ေက်ာ္လာခဲ့ၿပီ။ ဒီပန္းရံဆိုဒ္ကကို ထြက္ရတယ္မရွိဘူး။

ဘ၀မွာ ေၾကကဲြစရာေတြကေတာ့ အမ်ားႀကီး ၾကဳံဖူးတာေပါ့ဗ်ာ။ မိဘေမာင္ႏွမေတြ နဲ ့ ခဲြၿပီး အေနၾကာလာမွ လြမ္းရမွန္းသိတာတို ့။ ၿမဳိ ့ကို ျပန္အမွတ္ရတာာတို ့။ ပင္ပင္ ပန္းပန္း ဆင္းဆင္းရဲရဲ ရုန္းကန္ခဲ့ရတာတို ့။ ထမင္းငတ္ခဲ့တဲ့ မဲေဆာက္ေန ့ရက္ေတြလည္း ပါတာေပါ့။ အေၾကကဲြဆံုးကေတာ့ က်ဳပ္သူငယ္ခ်င္း ကုလားပု ေသတုန္းကေပါ့။ ကုလားပု နံမည္က ထူးထူးဆန္းဆန္းပဲ ေက်ာက္တိုင္တဲ့။ သူက အရပ္ပုတယ္။ အသားမဲတယ္။ အလုပ္ဆိုဒ္ထဲမွာ ဘယ္သူက စေခၚတယ္ မသိပါဘူး။ ေမာင္ေက်ာက္တိုင္ေပ်ာက္ၿပီး ကုလားပု ျဖစ္ခဲ့တာပဲ။ သူက ေမာ္လၿမဳိင္နယ္သား။ မြန္စပ္ပံုရတယ္။ စကားနည္းနည္း ၀ဲတယ္။ အလုပ္ထဲမွာေတြ ့တဲ့၊ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္လာတဲ့သူ။ ၿပီးေတာ့ တန္းလ်ားခန္းေလးကို သူနဲ ့ ၂ေယာက္စပ္ငွါးေနခဲ့ၾကတာ။ ႀကီးေပါင္းဆိုေပမဲ့ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းတေယာက္ပါ။ ဘာကိစၥျဖစ္ျဖစ္၊ ဘာစားစား၊ ဘာေသာက္ေသာက္ သူက အနာခံတယ္။ ထမင္းခ်က္ ေရခတ္လည္း သူပဲ ဒိုင္ခံလုပ္တာ။ သူက ပညာေတာ့ နည္းတယ္။ က်ဳပ္က ၇ တန္း ေလာက္ ေနဖူးေတာ့ သူက က်ဳပ္ကို ဦးစားေပးတယ္ေပါ့။

တေန ့ဗ်ာ။ ၃ ထပ္တိုက္သစ္တလံုးေပၚမွာ သူက တျခား ၂ ေယာက္နဲ ့ အမိုး သံဒိုင္း ေတြ ဂေဟေစာ္ေနတာ။ က်ဳပ္တို ့က နံရံအုတ္ရိုးစီေနတယ္ ဆိုပါေတာ့။ ေနကလည္း ပူ သလားမေမးနဲ ့။ လြင္တီးေခါင္ႀကီးထဲမွာ။ ထမင္းစားၿပီး ေန ့လည္ အလုပ္ျပန္ဆင္းခ်ိန္ေပါ့။ က်ဳပ္ဆရာက ကံထရိုက္နဲ ့လိုက္သြားတယ္။ ေနာက္ အလုပ္လက္ခံဖို ့ဆိုလားပဲ။ အုတ္ သယ္တဲ့ ေကာင္မေလး ၃ ေယာက္က ဆရာမရွိေတာ့ နားနားေနေန အုတ္သယ္ေနၾက တယ္။ ရုတ္တရက္ အုန္းဆိုတဲ့ အသံႀကီးထြက္လာၿပီး အုတ္ကြ်တ္အမိုးပံုေပၚ လူျပဳတ္က် လာတယ္။ အေပၚက ေကာင္ေတြက ေဟ့ေကာင္ေတြ လုပ္ၾကပါအုန္းဟ၊ ကုလားပု ျပဳတ္က်သြားတယ္။ က်ုဳပ္တို ့ေအာက္ ပန္းရံဆိုဒ္ကလူေတြ ေျပးေပြ ့ေတာ့ ကုလားပု ပါးစပ္က ဘာစကားသံမွ ထြက္မလာေတာ့ဘူး။ ေသြးေတြပဲ ထြက္ေနတယ္။ ခနပါပဲ။ ေသေရာ။ ပန္းရံဆရာ တေယာက္က သူ ့လက္ကိုင္ဖုန္းနဲ ့ က်ဳပ္တို ့ အလုပ္ၾကပ္ဆရာဆီ ဖုန္းဆက္ အေၾကာင္းၾကား။ တေအာင့္ေနေတာ့ ဆရာနဲ ့ကံထရိုက္ေရာက္လာတယ္။ အလုပ္က ကားနဲ ့ပဲ ကုလားပုကို ေဆးရံုပို ့ၾကတယ္။ ေသတာကေတာ့ ေသေနၿပီ။

က်ဳပ္ တလေက်ာ္ ၂ လနီးပါး မ်က္ေစ့ထဲက ကုလားပုပံုရိပ္က မထြက္ဘူး။ ေတာ္ေတာ္ကို စိတ္ထိခိုက္ ေၾကကဲြရတာဗ်ာ။ သူနဲ ့ အတူေနခဲ့တဲ့ တန္းလ်ားခန္းေလး က ေနလည္း ဘယ္မွ မေျပာင္းဘူး။ ခုထိေနေနတုန္းပဲ။ ကံထရိုက္က အသုဘစရိတ္ တ၀က္ ေလာက္ ကူေပးပါတယ္။ ေလွ်ာ္ေၾကးေတြ ဘာေတြေတာ့ မရပါဘူး။ မဲေဆာက္မွာ ေရာက္ ေနတဲ့ ေမာ္လၿမဳိင္နယ္က လူေတြကို ကုလားပုရြာ။ ကုလားပု ေဆြမ်ဳိးမိဘေတြကို အေၾကာင္းၾကားခ်င္လို ့ေမးျမန္းစံုစမ္းေတာ့ ဘယ္သူမွ တိတိက်က် မေျပာႏိုင္ၾကဘူး။ သူ ့ အေလာင္းကို ဓာတ္ပံုေတာင္ မရိုက္လိုက္ရပါဘူး။ အဲဒီတုန္းက အလုပ္သမားအဖဲြ ့ အစည္းေတြ ရွိတယ္လို ့ မၾကားဖူးဘူး။ ရွိခဲ့ရင္လည္း မေျပာတတ္ဘူးေလ။ ေမေဒးေန ့ေတြ ဘာေတြေတာ့ ေမ့ေနၿပီ။

ေမာင္လြမ္းဏီ
၁၉ - ၄ -၂၀၁၁

1 comments:

myokyawaung said...

ေႀကကြဲစရာဇတ္လမ္းေလးပဲ.........