Saturday, January 19, 2013

ဖတ္လို႔မရတဲ့ေမးခြန္း ဖတ္လို႔မရတဲ့အေျဖလြာနဲ႔ ဘဝဟာ စာေမးပြဲေအာင္ေနခဲ့တယ္

က်ေနာ့္နာမည္ ကြ်န္ေတာ္ပါ( ေတာ္ေသာကြ်န္)
က်ေနာ္ဟာ
လူသခ်ိဳင္းကို သြားေနတဲ့ လူသားတစ္ေယာက္ေပါ့

အဲဒါက်ေနာ့္ကား၊ 2010 TOYOTA RAV 4
သူလည္းပဲ
ကားသခ်ိဳင္းကို သြားေနတဲ့ ကားတစ္စီးေပါ့

က်ေနာ့္ကားကို က်ေနာ္ေမာင္းလာတာၾကာျပီ
Contemporary Poetry ေတြ ID မရွိေသးခင္ ကတည္းက
အခုခ်ိန္ထိလည္း အဲ့ဒီကဗ်ာေတြလိုပဲ က်ေနာ္ ဘယ္မွ မေရာက္ေသးဘူး

က်ေနာ့္ကား က်ေနာ္ေမာင္းတာဟာ သာမန္ကိစၥပါ
ဒါေပမဲ့ ဘယ္တုန္းကမွ သာမန္လုပ္လို႔ မရဘူး
လူလိုင္စင္လိုတယ္၊ ကားလိုင္စင္လိုတယ္၊ ၂ခုလံုး ေအာင္လက္မွတ္ လိုတယ္

က်ေနာ္ ဖ်ားေတာ့ ကားက က်ေနာ့္ကို ေဆးရံုပို႔တယ္...ျပင္တယ္
က်ေနာ့္ကားဖ်ားေတာ့ ကားကို က်ေနာ္က ဝပ္ေရွာ့ပို႔တယ္...ျပင္တယ္
က်ေနာ္ေရာကားေရာ ဖ်ားေတာ့ မဖ်ားတတ္တဲ့ေငြက လိုရာပို႔ေပးတယ္...ျပင္တယ္

အဲဒီေန႔က (၂၁-၁၂-၂၀၁၂) ေန႔က
လူသခ်ိဳင္းကို သြားေနတဲ့ က်ေနာ္က
ကားသခ်ိဳင္းကို သြားေနတဲ့ က်ေနာ့္ကားကို ေမာင္းတယ္
(ေရာက္ခ်င္ရာေရာက္ ငါဆက္ေလွ်ာက္မယ္)ဆိုတဲ့ လမ္းမၾကီးေပၚမွာေပါ့

ကားကို ဆီအျပည့္ ျဖည့္ထားတယ္၊လူကို ဆီအျပည့္ျဖည့္ထားတယ္
က်ေနာ္ ငါးေကာင္းျပီး ကားေမာင္းေနတယ္၊ ဘယ္ကိုမွ သြားေနတာ မဟုတ္ဘူး
သတ္မွတ္မိုင္ေတြ ေက်ာ္ေမာင္းခဲ့တယ္ Speed Camera ဟာ ဖ်တ္ကနဲ ဖ်တ္ကနဲ
မီးနီေတြ ျဖတ္ခဲ့တယ္ Red Light Camera ဟာ ဖ်တ္ကနဲ ဖ်တ္ကနဲ

လူ႔ဘဝထဲမွာ လူေတြဟာ လူၾကိဳက္မ်ားတာကိုပဲ လူၾကိဳက္မ်ားၾကတယ္
ကားေတြဟာ အျမန္ဆံုးေမာင္းခြင့္ျပဳထားတဲ့ Lane ကေန အျမန္ဆံုးလုေမာင္းၾကေတာ့
အဲဒီ Lane မွာ ကားေတြ အမ်ားၾကီး ၾကပ္ျပီး အျမန္ေမာင္းမရေတာ့ဘူး ေႏွးသြားတယ္
(ဘာလို႔ ဘယ္ေနရာကို ျမန္ျမန္ေရာက္ခ်င္ အေလာၾကီးေနရတာလဲ) လို႔ ေမးခြန္းေမးရင္
(ေသဖို႔၊ သခ်ိဳင္းကုန္းကို) ဆိုတဲ့ အေျဖစစ္အေျဖမွန္ကို ဘဝနိယာမက ေျဖမွာ မဟုတ္ဘူး

သံုးမရေတာ့တဲ့ကားထဲမွာ သံုးမရေတာ့တဲ့ က်ေနာ္ ေသေနတယ္
၃ခြဆံု လမ္းမၾကီး အလယ္က ၃ေျမွာင့္ခြ်န္ ေက်ာက္တိုင္ၾကီးေျခရင္းမွာ
ရဲစစ္ခ်က္က 180k တဲ့၊ တျခားကား ၃ စီးကိုလည္း ပြတ္ဆြဲတုိက္ခဲ့ေသးတယ္

က်ေနာ့္ အသုဘျပီးေနာက္ ၃ပတ္ အၾကာမွာ က်ေနာ့္နာမည္နဲ႔ စာ ၃ေစာင္ေရာက္လာတယ္
Speed Fine--300၊ Red Light Fine--300၊ Ambulance Bills--2500၊ Police Service--1000
အဲဒီစာအိပ္ေတြ ဘယ္သူမွမေဖာက္ဖတ္ဘူး အဲဒီ Bills ေတြ ဘယ္သူမွ မေပးဘူး
က်ေနာ္နာမည္နဲ႔ Bank ထဲမွာ ေဒၚလာ ၁၀၀၀၀ ရွိတယ္ ဘယ္သူမွ ထုတ္မရဘူး

လူဟာ ကိုယ့္ေခါင္းတလားကို ကိုယ္တိုင္တည္ေဆာက္ခြင့္ရတာေတာင္မွ
ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ အဲဒီထဲကို ခုန္ဝင္လို႕မွ မရပဲ
ငါ့ အနာဂတ္အေၾကြးေတြ ငါ ၾကိဳေပးထားခ်င္တယ္ ငါ့အမွိဳက္ေတြ ငါ ရွင္းသြားခ်င္တယ္
ငါ့ကို ေငြၾကိဳသြင္းလို႔ရတဲ့ အသုဘဘဏ္ တစ္ခုေလာက္ တည္ေထာင္ေပးပါကြယ္

အခု က်ေနာ္ က်တဲ့ စာေမးပြဲကို အေအာင္ေပးတာ ဘယ္သူလဲ
ဘုရားသခင္လား၊ လူသားလား။   ။

သုအိုင္စံ
၁၈-၀၁-၁၃

0 comments: