Monday, February 6, 2012

ေမေမဖတ္ဖို႕

ေမေမ
က်ေနာ့္တို႕ကို အိမ္ျပန္ခြင့္ မေပးပါနဲ႕။

က်ေနာ္တို႔ တည္ေဆာက္ေနတယ္
ေပ်ာ္ရႊင္စြာ စိုက္ပ်ိဳးေနၾကတယ္
ဒါေၾကာင့္
က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ေတာင္တန္းေတြကို ျပဳစုေနၾကတာ ျဖစ္တယ္။

ေမေမ
က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ မနက္ဖန္တို႕အတြက္ ေပါက္ကြဲမွဳက လွပတယ္
က်ေနာ္တို႔မွာ ယံုၾကည္ခ်က္ရိွတယ္
ဒါေၾကာင့္
အျမဲတမ္း တိုးတက္မႈကို ေမာင္းႏွင္ေနၾကတာ ျဖစ္တယ္။

က်ေနာ္တို႔က
အမွန္တရားကိုလည္း ျမတ္ႏိုးတယ္
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကိုလည္း ယံုၾကည္တယ္
ကိုယ္က်င့္တရားကိုလည္း ကိုးကြယ္တယ္
တရားမွ်တမႈကိုလည္း ဦးညႊတ္တယ္
ဒါေၾကာင့္
က်ေနာ္တို႔ စီးဆင္းေနၾကတာ ျဖစ္တယ္။

ေမေမ
နားလည္ေပးႏိုင္ရင္
က်ေနာ္တို႕ အခ်စ္အေၾကာင္း နည္းနည္းေျပာမယ္
ဒါေပမယ့္
အဓိပၸာယ္မဲ့တဲ့ စကားလံုးေတြနဲ႔ေတာ့
က်ေနာ္တို႔ရဲ႕သမိုင္းကို ဘယ္ေတာ့မွ မညစ္ႏြမ္းေစရဘူး
ဒါေၾကာင့္
က်ေနာ္တို႔ ျဖဴစင္ေနၾကတာ ျဖစ္တယ္။

ေမေမ
က်ေနာ္တို႔ဟာလူငယ္
က်ေနာ္တို႔ဟာ ေက်ာင္းသား
က်ေနာ္တို႔ ဟာ လြတ္လပ္တယ္
ဒါေၾကာင့္
က်ေနာ္တို႔ တန္းတူ ရည္တူ ေတြးေခၚေနတာ ျဖစ္တယ္။

ဒါေၾကာင့္မို႕ပါ
ဒါေၾကာင့္မို႕ပါ ေမေမရယ္ …
က်ေနာ္တို႕ကို အိမ္ျပန္ခြင့္မေပးပါနဲ႕။

ဒါေပမယ့္ .. ေမေမ
ေမေမ့ကိုေတာ့ အရမ္းလြမ္းတယ္။


note - (က်ေနာ္က က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ အေမ့ (ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္)ကို အရမ္းလြမ္းေနရတာ ျဖစ္တယ္ဗ် ။
က်ေနာ္ကို အိပ္မက္ထဲမွာ အိမ္ျပန္လာခဲ့ဖို႕ မွာၾကားေတာ့ ၀မ္းနဲတာ ၀မ္းသာတာ ခံစားလိုက္ရတာ။
ဒီခံစားမွဳမွာ ဒီကဗ်ာကို ေရးတယ္။)

1 comments:

Anonymous said...

"ၾကိဳက္တယ္... ေသခ်ာတဲ့ေအာင္ပြဲ က်ေနာ္တို႔လက္ထဲမွာပါ ေမေမ"