Monday, February 28, 2011

ဒီေကဘီေအ ဗိုလ္မွဴးခ်ဳပ္ ေစာလားဘြယ္ရဲ႕ လတ္တေလာ ႏိုင္ငံေရးအျမင္ သေဘာထားမ်ား

နယ္ျခားေစာင့္တပ္အေပၚ ဗိုလ္မွဴးခ်ဳပ္ေစာလားဘြယ္ သေဘာထား

အမွန္တကယ္ေတာ့ DKBA နဲ႔ BGF က အတူတူဘဲ၊ သေဘာတား တခုထဲဘဲ။ ဒီ နအဖ ရဲ႕ ေသြးခြဲတဲ့ မက္လံုးနဲ႔ တဖက္က မိသားစု အခက္အခဲ၊ စားဝတ္ေနေရး အခက္အခဲေတြေၾကာင့္ ျဖစ္ရတာ။ BGF ျဖစ္သြားတဲ့ က်ေနာ္တို႔ ရဲေဘာ္ေတြ အေပၚမွာ က်ေနာ္နားလည္တယ္။ က်ေနာ့္ ရဲေဘာ္ရဲဘက္ေတြလိုဘဲ သေဘာထားပါတယ္။ အေျခအေန တခုေၾကာင့္သာ သူတို႔လုပ္ရတာ ျဖစ္ပါတယ္။ တခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို႔အားလံုး ျပန္လည္ ေပါင္းစည္ႏိုင္ၾကမွာပါ။

BGF လုပ္လိုက္ရင္ ဘာျဖစ္မလဲ၊

က်ေနာ္တို႔ တိုင္းရင္းသားေတြက နအဖ လုပ္ခိုင္းတဲ့ BGF လုပ္လိုက္ရင္ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ တိုင္းရင္းသား လက္ခဏာေတြ ေပ်ာက္ကုန္မယ္။ ကရင္ဆိုရင္ ကရင့္အမ်ဳိးသား လကၡဏာ ေပ်ာက္သြားမယ္။ ဥကၠဌ ႀကီးေစာဘဦးႀကီးမူ (၄) ခ်က္လည္း ေပ်ာက္သြားမယ္။ အဲဒီလိုဘဲ မြန္၊ ကခ်င္၊ ရွမ္း သူတို႔ လုပ္ရင္ သူတို႔ရဲ႕ အမ်ဳိးသားေရး လကၡဏာ ေပ်ာက္သြားမယ္။

နအဖ တပ္မွဴးတပ္သားမ်ားအေပၚ သေဘာထား

ဒီ နအဖ တပ္မွဴး တပ္သားေတြအေပၚမွာလည္း က်ေနာ္နားလည္တယ္။ ေမတၲာ ထားတယ္။ ကၽေနာ့္ညီအကို ေမာင္ႏွမသားခ်င္းေတြလို သေဘာထားတယ္။ အထက္က သူတို႔ ေခါင္းေဆာင္ေတြခိုင္းလို႔ လုပ္ရတာဆိုတာ ကၽေနာ္သိတယ္။ က်ေနာ္တို႔ မတိုက္ခ်င္ဘူး။ က်ေနာ္တို႔ကို လာတိုက္လို႔ ကၽေနာ္တို႔ ခုခံကာကြယ္ေနရတာပါ။

နယ္စပ္မွာရွိတဲ့ လက္နက္ကိုင္ တိုင္းရင္းသားအဖြဲ႔မ်ား

က်ေနာ္တို႔ နယ္စပ္တေလွ်ာက္မွာရွိတဲ့ လက္နက္ကိုင္ တိုင္းရင္းသား အဖြဲ႔အစည္းေတြကလည္း စည္းလံုး ညီၫြတ္ရမယ္။ တဖြဲ႔ကိုထိရင္ က်န္တဲ့အဖြဲ႔ေတြက ဒါ ငါနဲ႔မဆိုင္ဘူး၊ ငါ့ကို လာတိုက္တာ မဟုတ္ဘူး၊ အဲ့ဒီလို ေနလို႔ မရဘူး။ တဖြဲ႔ကိုထိတာနဲ႔ က်န္တဲ့ တိုင္းရင္းသား အဖြဲ႔အစည္းေတြကလည္း စစ္ေရးအရေရာ၊ ႏိုင္ငံေရးအရပါ ဝိုင္းတိုက္ရမယ္။ ဒါမွ က်ေနာ္တို႔လိုခ်င္တဲ့ ဒီမိုကေရစီရမယ္။ ဥပမာေျပာရရင္ ကၽြဲတေကာင္ကို တေယာက္ထဲ သယ္လို႔ မရဘူး။ တပိုင္းစီ ခုတ္ထစ္ၿပီး ဝိုင္းသယ္မွရမယ္။ အဲ့ဒီလိုဘဲ ဒီမိုကေရစီကို ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ တေယာက္ထဲ၊ က်ေနာ္တို႔ တိုင္းရင္းသားတဖြဲ႔ထဲ လုပ္လို႔မရဘူး။ တိုင္းရင္းသားေတြအားလံုး ညီညီၫြတ္ၫြတ္နဲ႔ စုေပါင္းၿပီး ဝိုင္းလုပ္ၾကမွရမွာပါ။

1 comments:

victorOway said...

ဗိုလ္မႈးၾကီးေစာလားဘြယ္၏ရိုးေျဖာင္သည့္ႏိုင္ငံေရးအျမင္သေဘာထားကိုသိခြင့္ရသည့္အတြက္အထူးဘဲေလးစားမိသည္။ဗိုလ္မႈးၾကီးေစာလားဘြယ္လိုပဲတိုင္းရင္းသားေခါင္းေဆာင္ေတြမွာအျမင္က်ယ္သည့္သေဘားထားမ်ားဆထက္တိုးရွိၾကမည္ဆိုလွ်င္ပို၍ပို၍တိုင္းျပည္အတြက္ေကာင္းမည္ျဖစ္ေၾကာင္းမွတ္ခ်က္ျပဳပါသည္။