Sunday, September 13, 2009

ဦး၀င္းတင္ကို သတင္းတပ္ဖြဲ႔က တေန႔တာ ေခၚယူေမးျမန္း

ဗီြအိုေအ၊ စက္တင္ဘာလ ၁၂ ရက္ ၂၀၀၉

အဲန္အယ္လ္ဒီ (NLD) အမ်ဳိးသား ဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ ဗဟိုအလုပ္မႈေဆာင္ေကာ္မတီဝင္ ဦးဝင္းတင္ကို ဒီကေန႔ အာဏာပိုင္ေတြက ေခၚယူေတြ႔ဆံုခဲ့ပါတယ္။ ဒီကေန႔ စေနေန႔ မနက္ပိုင္းကေန ညေနပိုင္းအထိ ဦးဝင္းတင္ကို သက္ဆိုင္ရာက ေခၚယူေတြ႔ဆံုခဲ့ပံုကို ဦးဝင္းတင္က ဗြီအိုေအ ျမန္မာပိုင္းကို အခုလိုေျပာပါတယ္။

"က်ေနာ့္ကို လာေခၚတယ္။ လာေခၚေတာ့ က်ေနာ္က ေျပာတယ္။ က်ေနာ္ မလုိက္ႏုိင္ဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ခင္ဗ်ားတို႔လုပ္တာေတြက ေတာ္တာ္ကို တရားလြန္တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆုိေတာ့ အဲန္အယ္လ္ဒီ ဆိုလို႔ရွိရင္ ဘန္ကီမြန္း နဲ႔ေတြ႔ဖို႔ ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ဂ်င္မ္၀က္ဘ္ နဲ႔ ေတြ႔ဖို႔ေသာ္လည္းေကာင္း ေခၚတဲ့အခါေတြမွာ ဘယ္သူက ဘာအေၾကာင္းေၾကာင့္ ဖိတ္တယ္ဆိုတာ မပါဘဲနဲ႔ လိုက္ခဲ့၊ ေနျပည္ေတာ္ကို လိုက္ခဲ့ ဆိုၿပီးေတာ့ ေခၚတာေတြက လက္မခံႏိုင္ဘူးလို႔၊ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ခင္ဗ်ားတို႔ ကုန္ကုန္ေျပာရရင္ မ၀တ မွာ ေခၚၿပီးေတာ့ က်ိန္းတယ္ဗ်ာ။ လူငယ္ေတြ ေၾကညာခ်က္ထုတ္လို႔ ဆိုၿပီးေတာ့။ အဲဒီလိုဟာေတြလည္း ခင္ဗ်ားတို႔ေခၚရင္ က်ေနာ္တို႔ မလိုက္ႏုိင္ဘူး။ အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္ မလိုက္ဘူး၊ ခင္ဗ်ားတို႔ ျပန္ေျပာလိုက္ ဆိုေတာ့ သူတို႔ ဖုန္းေတြဘာေတြ ဆက္တယ္။ ဆက္တဲ့အခါက်ေတာ့ တိုင္းကေန တာ၀န္ရွိတဲ့သူေတြ လုိက္လာၿပီးေတာ့ ေခၚပါတယ္။ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ပါပဲ။ က်ေနာ္ကလည္း ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ ပါပဲ။ လုိက္သြားတာေပါ့ဗ်ာ။ သူတို႔ တုိင္းက ေခၚတာပါ။ က်ေနာ့္ကို စစ္ေၾကာေရးေတြမွာ ထြက္တဲ့ဟာေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေမးစရာရွိပါတယ္၊ အဲဒါေၾကာင့္ သူတို႔ေခၚတယ္၊ တိုင္းက တာ၀န္ခံျဖစ္ပါတယ္၊ သတင္းတပ္ဖြဲ႔က ျဖစ္ပါတယ္ဆိုၿပီး က်ေနာ့္ကို ကားနဲ႔လာေခၚတာ။"

အာဏာပိုင္ေတြဖက္ကေျပာတာကေတာ့ အာဏာပိုင္တို႔ရဲ႕ စစ္ေၾကာေရးအတြင္းမွာ တခ်ဳိ႕သူေတြရဲ႕ ထြက္ဆိုခ်က္ေတြက ဦးဝင္းတင္နဲ႔ ပါဝင္ပတ္သက္ေနတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္မိုလို႔ ေခၚယူေမးျမန္းရတာလို႔ ေျပာပါတယ္။ ဒီကိစၥကိုလည္း ဦးဝင္းတင္က ျငင္းဆန္ခဲ့တယ္လို႔ အခုလုိ ေျပာျပပါတယ္။

"က်ေနာ့္ကို သူတို႔ကေနၿပီးေတာ့ က်ေနာ့္ကို ေငြေတြဘာေတြ ေပးတယ္ေပါ့ေလ။ ႏုိင္ငံေရးအားျဖင့္ က်ေနာ္နဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္တဲ့အခါက်ေတာ့ ေျပာတာ။ က်ေနာ္ ဒီမိုကေရစီလုပ္ေနတဲ့ဟာေတြကို သူတို႔ကေန ေထာက္ခံတဲ့အခါမွာ ဒီလိုဟာေတြ အေျပာအဆိုေတြ ရွိေကာင္းရွိမွာပဲ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ က်ေနာ္ ဒီမိုကေရစီအတြက္ လုပ္ေနတယ္ဆိုတာကို သိတာပဲ။ က်ေနာ္လည္း အလားတူပဲ သူတို႔ လုပ္ေနတဲ့ဟာေတြကို က်ေနာ္ ဘာမွမေျပာခ်င္ဘူး။ က်ေနာ္ ေထာက္ခံတယ္လို႔ပဲ ေျပာႏုိင္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ ျငင္းတဲ့ဟာက အဲဒီအေျခခံအေပၚမွာ ျငင္းတာ။ က်ေနာ္ ဘာမွမပတ္သတ္တာလည္း က်ေနာ္ ေျပာႏိုင္တယ္။ ဘာမွ က်ေနာ္ အခ်ိတ္အဆက္ေတြ မရွိတာလည္း က်ေနာ္ ေျပာႏိုင္တယ္။ က်ေနာ္ ဒီမိုကေရစီကိစၥ လုပ္တယ္။ ဒါပဲ။"

ဒီကေန႔ မနက္ပိုင္းကေန ညေနပိုင္းအထိ အာဏာပိုင္ေတြ ေခၚယူေတြ႔ဆံုခဲ့တဲ့ အဲန္အယ္လ္ဒီ ဗဟိုအလုပ္အမႈေဆာင္အဖြဲ႔ဝင္ ဦးဝင္းတင္ ျဖစ္ပါတယ္။ စစ္အစိုးရရဲ႕ အက်ဥ္းေထာင္ထဲမွာ ႏွစ္ရွည္ အက်ဥ္းခ်ခံခဲ့ရဖူးတဲ့ ဦးဝင္းတင္ဟာ အသက္အရြယ္ ႀကီးလာတာနဲ႔အမွ် က်န္းမာေရးလည္း သိပ္ မေကာင္းလွပါဘူး။ မၾကာခင္ကပဲ ႏွလံုးအားနည္းလို႔ ႏွလံုးခုန္စက္ တတ္ဆင္ထားရတာပါ။ ဦးဝင္းတင္ဟာ ျမန္မာစစ္အစိုးရက ေနာက္ႏွစ္မွာ က်င္းပမယ္ဆိုတဲ့ ေရြးေကာက္ပြဲကို တစိုက္မတ္မတ္ ကန္႔ကြက္ေနသူလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

0 comments: