Tuesday, April 30, 2013

အမွိဳက္ျဖစ္ရင္လည္း စရိုက္အစစ္နဲ႔ လိုက္လြင့္ေနလိုက္မယ္ အဓိပၸါယ္

အေဖက သူ႔သားငယ္ကို စက္ဘီးစီး သင္ေပးသလိုမ်ိဳး
က်ေနာ္က စြန္ငယ္ကို ေလထဲပ်ံေအာင္ အသက္သြင္းတယ္။

က်ေနာ္က ရစ္ဘီးခ်ည္ကို တစ္ပတ္ခ်င္း ေလွ်ာ့ ေလွ်ာ့ကာ
သူက ဦးေမာ့ထြက္ခြာ အျမင့္အာကာဆီပ်ံဝဲ
ေကာင္းကင္ထဲဝယ္ က်ေနာ့္ေကာင္ စြန္ေလးငယ္ငယ္။

ဒီေကာင္ဟာ ဘယ္ေဝ့ ညာဝိုက္ စြန္စရိုက္နဲ႔
ေကာင္းကင္ကို ေျပး ေျပးတိုက္ ထိုးေဖာက္
ေဇာက္ထိုး ေခါင္းစိုက္ဆင္း ရုပ္တရက္ ထိုးသုတ္ရင္း
ခ်က္ခ်င္း ဦးေထာင္ရုန္းထြက္ ေကာင္းကင္တည့္တည့္ဆီ
က်ေနာ္ ပီတိျဖာ ေအာ္ ေအာ္ျပီး ရီပါေလေရာ။

က်ေနာ္ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ တေနကုန္ ဟားတိုက္ရီ သူ႔ကို ဂုဏ္ယူ ဂုဏ္ျပဳ
သူဟာ က်ေနာ္ တီထြင္ ထုဆစ္လိုက္တဲ့ သူရဲေကာင္းပန္းပုငွက္ေလ
ဒီေနဆည္းဆာတက္ခ်ိန္မွာပဲ
"သားေရ အိမ္ျပန္စို႕၊ စြန္ကို ရုပ္လိုက္ေတာ့" လို႔ အေဖက လွမ္း ေခၚတယ္။

က်ေနာ္ ရစ္ဘီးကို တပတ္ခ်င္းတင္း အားစိုက္ သိမ္းရုပ္ေပမဲ့
ဒီေကာင္ ေတာင့္ခံျပီး က်ေနာ့္ကို ေလဟုန္စီး ကလန္ေနလိုက္ျပီ
က်ေနာ့္ရင္ထဲ ခိုက္ကနဲ သိလိုက္ျပီ
ႏိုင္လြန္ခ်ည္ၾကိဳးကို အားရးပါးရ က်ေနာ္ ဓါးနဲ႔ လီွးျဖတ္ေပးလိုက္ေတာ့
ဒီေကာင္ မိုက္ကနဲ တိမ္တစ္ဆိုင္နဲ႔ ဝင္တိုက္မိသြားေသးတယ္ ဟား ဟား ဟား။

ဟုတ္လား....
စြန္ဆိုတာ ေကာင္းကင္မွာပဲ ရွိသင့္တယ္ မဟုတ္လား
က်ေနာ္ ရစ္ဘီးေလးပဲကိုင္ျပီး ေပါ့ေပါ့ပါးပါး အိမ္ျပန္ခဲ့ေတာ့တယ္။ 

ခင္ဗ်ားတို႔ လူ႔ဦးေႏွာက္ထဲက ဒႆနနယ္မွာ အက်ဥ္းခ်ထားတဲ့
အဓိပၸါယ္ေလယာဥ္ပ်ံေတြ အားလံုးကို အခုခ်က္ခ်င္း လႊတ္လိုက္ပါ
(သို႔မဟုတ္)....ဘာတစ္ခုမွ ဆက္လက္ မေတြးေခၚပါနဲ႔ေတာ့။   ။

သုအိုင္စံ
၃၀-၀၄-၂၀၁၃

0 comments: