Tuesday, May 17, 2011

လမင္းရဲ ့ကဗ်ာ

ေမာင္လြမ္းဏီ

က်ေနာ္ ခ်စ္တယ္
အေဖ အေမ၊
အိမ္ေဘးနားက သူငယ္ခ်င္းေတြ။

က်ေနာ္ သြားခ်င္တယ္
အေဖတို ့ အေမတို ့ ေျပာတဲ့ ရြာ။

က်ေနာ္ သိခ်င္တယ္
အေဖတို ့ ဘာသာစကား၊ စာေပ
ယဥ္ေက်းမႈ၊ အႏုပညာ။

ႏိုင္ငံေတြ၊ ေျမယာေတြ၊
ကြ်ဲေတြ ႏြားေတြ ျမင္းေတြ
သီခ်င္းေတြ၊ ကဗ်ာေတြ၊ ပဲြေတာ္ေတြအေၾကာင္း
အေဖေျပာရင္၊ အေမက
၀မ္းနည္းငိုေၾကြးတယ္။

က်ေနာ္
နားမလည္ဘူး။

က်ေနာ္ မေမးခ်င္ဘူး၊
အေဖေရာ အေမေရာ
က်ေနာ္ေရာ
တူတူ ငိုရမွာစိုးတယ္။

တေန ့
အေမ ေျပာျပတယ္
သားမွာ အနာဂတ္ရွိတယ္။
အေမ့မွာ သားရွိတယ္၊
သားအေဖမွာ လြတ္လပ္ခြင့္ေတြရွိတယ္တဲ့။

က်ေနာ္
ေကာင္းကင္က
လမင္းကို ကဗ်ာရြတ္ျပခ်င္တယ္၊
တိုင္းႏိုင္ငံမဲ့သူေတြရဲ႕ ေၾကကဲြမႈမွာ
လေရာင္ စြန္းေနတယ္။

ေမာင္လြမ္းဏီ
၁၅-၁၁-၂၀၁၀

0 comments: