Wednesday, October 3, 2007

ျပည္သူ႔စစ္သား



ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဘုရားတည္တယ္
ကြ်န္ေတာ္တို႔ သံဃာေတြကို သတ္တယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ တံတားေဆာက္တယ္
ကြ်န္ေတာ္တို႔ အိုးအိမ္ေတြကို ဖ်က္ဆီးတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ ကိုယ့္လူမ်ဳိးကို ခ်စ္တယ္
ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျပည္သူေတြကို ျပန္သတ္တယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံေတာ္ကို ကာကြယ္တယ္
ကြ်န္ေတာ္တို႔ သမီးပ်ဳိေတြကို ဖ်က္ဆီးတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျပည္သူ႔စစ္သားေတြျဖစ္တယ္
ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျပည္သူ႔ဘ႑ာကို ခိုးစားတယ္

ဤမွန္ကန္ေသာ သစၥာတရားေၾကာင့္
ကြ်န္ေတာ္တို႔သည္ ယခုဘ၀တြင္
ဆင္းရဲဒုကၡ အမ်ဳိးမ်ဳိးႏွင့္ ၾကံဳျပီး
အ၀ီစိဂ်ဳိးကပ္ အေသဆိုးႏွင့္
ေသရပါေစလို႔၏။

အေ၀းေရာက္ျပည္သူတဦး

0 comments: